Pages Navigation Menu

projekty graficzne

Jaki jest współczesny klient? Efektywna sprzedaż online w XXI wieku.

Jaki jest współczesny klient? Efektywna sprzedaż online w XXI wieku.

Jaki jest współczesny klient w XXI wieku? Jakie są preferencje sprzedażowe w dzisiejszych czasach? Przede wszystkim rzecz rozgrywa się głównie w internecie. Coraz więcej marek dostępnych jest w sieci i otwiera swoje sklepy online. Strony internetowe przedsiębiorstw to teraz nie tylko nowoczesne wizytówki, ale także potężne maszyny podnoszące sprzedaż.

 

Współcześni klienci stali się bardziej wymagający niż kiedykolwiek – ma to związek z rozwojem internetu, powiększającą się liczbą firm konkurencyjnych oraz rosnącymi standardami obsługi. Odbiorcy pragną mieć błyskawiczny i sprawny kontakt z przedsiębiorcami, oczekują komfortowej obsługi i potrafią w mgnieniu oka zweryfikować wiarygodność ofert i propozycji na rynku. Sieć daje klientom olbrzymie pole do manewru wśród konkurencji, pozwala wymieniać się swobodnie opiniami na temat produktów i usług oraz umożliwia wystawianie ocen przydatnych dla innych użytkowników.

 

Obecność marki w sieci jest szczególnie istotną kwestią dla młodych odbiorców, a tych nieustannie przybywa. Coraz trudniej jest dotrzeć do nich z reklamą w tradycyjnym marketingu – czy to za pomocą prasy, czy na przykład telewizji. Przyszłość należy do segmentu mobile, dlatego warto zadbać o responsywność strony internetowej, wygodę płatności mobilnych oraz aplikacji. Pełne zaspokojenie potrzeb współczesnych klientów to najlepsza, chociaż wcale nie najprostsza droga to pokonania konkurencji.