Synonimy w SEO
Branża copywritingu i SEO rozrasta się z dnia na dzień. Zapotrzebowanie na teksty, zwłaszcza preclowe lub krótkie opisy produktów systematycznie rośnie. Dzięki synonimom, czyli wyrazom bliskoznacznym można z jednego tekstu stworzyć kilka a nawet kilkanaście pozornie unikalnych treści.
W sieci dostępnych jest wiele generatorów synonimów. Narzędzie to jest banalnie proste. Wystarczy gotowy tekst poddać działania generatora, a otrzymujemy gotowy już produkt czyli tekst wraz z synonimami.
W praktyce, zwłaszcza z punktu widzenia osoby zajmującej się copywritingiem zamiast możliwości zarobienia za napisanie kilkunastu unikalnych tekstów oferowana jest nieco podwyższona stawka za jeden tekst z którego później kupujący ma nieograniczoną prawie możliwość generowania pozornie unikalnych tekstów SEO.
Jednak wraz z rozwojem branży copywritingu i systematycznie zwiększającym się zapotrzebowaniem na teksty SEO, rośnie poziom zaawansowania wyszukiwarek i ich zdolność do rozpoznawania i rozróżniania tekstów unikatowych od tekstów powstałych w generatorach synonimów.