Faworytki #1 – Przywitajmy się

faworytki wrzesień 2016

Faworytki to podsumowanie najlepszych newsletterów ostatniego miesiąca. Staramy się prezentować głównie mailingi przygotowane przez właścicieli stron internetowych i przedsiębiorców, którzy nie mają ogromnych budżetów reklamowych i rozbudowanego działu marketingu. W ten sposób doceniamy osoby i instytucje, które budują pozytywny wizerunek email marketingu w oczach subskrybentów .najciekawsze mailingi

Wrzesień kojarzy się nam z pożegnaniem lata i przywitaniem jesieni. Co to ma wspólnego z newsletterami? Właśnie to, że warto się witać i żegnać ze swoimi subskrybentami.

Pokażemy dzisiaj, jak właściciele stron www radzą sobie w pierwszych kontaktach z nowymi odbiorcami oraz zaprezentujemy 2 kampanie, które szczególnie urzekły nas tytułami wiadomości.

Typewriterka.pl

Pierwsza kreacja, jaką Wam prezentujemy we wrześniowym zestawieniu to wiadomość powitalna. I nie byłoby w niej nic szczególnego, gdyby nie fakt, że to druga wiadomość powitalna, którą otrzymujemy po zapisaniu się na newsletter Typewriterki.

Bo kto powiedział, że wiadomość powitalna ma być tylko jedna?

Zwracamy na to uwagę, ponieważ wiadomości powitalne mają największe współczynniki otwarć i jeśli wyślemy dwie wiadomości z dwoma różnymi call to action, w odstępie 24 godzin, możemy zrealizować znacznie więcej założonych celów email marketingowych.

newsletter typewriterka.pl
(kliknij, aby powiększyć)

Fundrisingadvisors.pl

Dobry newsletter to taki, który zwiera dodatkowe materiały dla czytelników. Czasami komunikuje się te dodatkowe materiały, aby zachęcić użytkowników do zapisania się na listę adresową.

Najlepszy newsletter dla NGOs poszedł jednak w inną stronę i wykorzystał zasadę „promise less, deliver more”.

Po zapisaniu się do newslettera otrzymujemy prezent niespodziankę – narzędzie do rekonstrukcji kontaktów – niezwykle ważne w pracy każdego fundrisera.

newsletter Gnyszka
(kliknij, aby powiększyć)

Cosdlazdrowia.pl

Zbieranie danych behawioralnych (jak zachowuje się odbiorca newslettera) można rozpocząć już przy wiadomości powitalnej.

Jeśli nie wykorzystamy rabatu na zakupy, który otrzymujemy po zapisaniu się na newsletter cosdlazdrowia.pl, dostaniemy kolejny rabat na pokrycie kosztów dostawy.

newsletter cosdlazdrowia.pl
(kliknij, aby powiększyć)

SklepDlaOgrodu.pl

Newsletter może służyć nie tylko do edukowania potencjalnych klientów na temat produktów, ale też o samym procesie zakupowym.

Sklep Dla Ogrodu w jednej z pierwszych wiadomości do swoich subskrybentów informuje o możliwości skontaktowania się z doradcą, zaprasza na bloga i przypomina o przekazywaniu cotygodniowych rabatów dla klientów.

newsletter sklepdlaogrodu.pl
(kliknij, aby powiększyć)

Jamowie.to

Kiedy widzisz w swojej skrzynce wiadomość z takim tytułem, to trudno jej nie otworzyć. A jeśli w środku dostajesz personalne zwierzenia autora wiadomości, nie sposób na taką wiadomość nie zareagować.

Newsletter jamowie.to to dobry przykład budowania silnej relacji z czytelnikami.

newsletter jamowie.to
(kliknij, aby powiększyć)

www.strong-power.pl

Nie musisz być fanem kulinariów, bo kiedy dostajesz taki newsletter, to z samego patrzenia robisz się głodny.

Jeśli wtedy ktoś Ci obiecuje przepis na Najszybsze Ciastka Świata, to nie sposób nie sprawdzić przepisu.

newsletter strong-power.pl
(kliknij, aby powiększyć)

To tyle, jeśli chodzi o wrześniowe zestawienie.

Jeśli dostałeś mailing, który zawładnął Twoim sercem, wyślij go nam na kontakt@minimailistic.pl. Być może znajdzie się w kolejnym zestawieniu.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz