Faworytki #4 – Nowy rok, nowe newslettery.

ciekawe newslettery

Faworytki to podsumowanie ciekawych newsletterów ostatniego miesiąca. Staramy się prezentować głównie mailingi przygotowane przez właścicieli stron internetowych i przedsiębiorców, którzy nie mają ogromnych budżetów reklamowych i rozbudowanego działu marketingu. W ten sposób doceniamy osoby i instytucje, które budują pozytywny wizerunek email marketingu w oczach subskrybentów.

Początek roku oznaczał falę nowych newsletterów w naszej skrzynce odbiorczej. Tym razem mieliśmy kłopot w wyborze tych 5 najciekawszych, bo wielu nadawców zaskoczyło nas swoimi kreacjami.

Nie mniej jednak nasze subiektywne odczucia najsilniej poruszyły poniższe wiadomości.

najciekawsze newslettery

al.to

Al.to to marka powstała z rebrandingu sklepu satysfakcja.pl. Trzeba przyznać, że rebranding się udał, bo w newsletterze z okazji Dni Babci i Dziadka mamy przykład dopracowanej i spójnej z identyfikacją wizualną kreacji. Kolory, krawędzie, typografia – przyjemnie się na to patrzy. No może coś z personalizacją coś poszło nie tak, ale w tym wypadku można to wybaczyć.

Tytuł: Blisko 200 pomysłów na prezent dla Babci i Dziadka >>

newsletter al.to

 

MOCAK

Newsletter, który różni się znacząco od standardowych kampanii MOCAKu. Przygotowany z myślą o promocji konkretnego wydarzenia – krótki, przejrzysty, z wyraźnym i ujednoliconym wezwaniem do działania. Otwierasz i od razu wiesz, o co chodzi.

Tytuł: Wystawy towarzyszące premierze opery „Pasażerka” w Musiktheater im Revier w Gelsenkirchen

newsletter mocaku

 

Freshmail

Przykłady ciekawych kreacji newsletterów od firm z branży email marketingowej mnożą się w naszej skrzynce odbiorczej. W grudniowym zestawieniu Faworytek pokazywaliśmy mailing GetResponse, a dziś przyszedł czas na Freshmaila. Przykład dobrego content marketingu: zestawienie 100 miejsc w sieci gdzie może zainspirować się się marketer z zaproszeniem na konferencję Mail My Day. Można brać przykład.

Temat: 100 miejsc w sieci gdzie może zainspirować się marketer

newsletter Freshmail

 

Zagłębiarki

Zagłębiarki to nie rodzaj pilarek mechanicznych. To projekt promujący kulturę Zagłębia Dąbrowskiego. Innymi słowy – design rodem z Zagłębia. Doceniamy szczególnie przejrzystość tekstu w wiadomości poprzez zastosowanie wysokiej interlinii. Jeśli wysyłasz wiadomości z dużą objętością tekstu, pamiętaj o przestrzeni pomiędzy akapitami, bo dzięki temu zwiększasz ich przejrzystość.

Tytuł: Mamy dla Ciebie kalendarz na luty ☕

newsletter zagłębiarki

 

Socjopatka

Nowa odsłona bloga Socjopatki to jednocześnie inwestycja w działania newsletterowe. Nowa odsłona strony od pierwszej chwili zachęca do zapisania się do socjopatycznego newslettera. A co dostajemy po wpisaniu swojego adresu email? Najpierw spójny wizualnie i niepozbawiony personalnego charakteru link potwierdzający zapis, a potem stronę potwierdzającą zapis utrzymaną w tej samej stylistyce (rzadko się to zdarza).

Temat: Potwierdź subskrypcję na newsletter Socjopatki

newsletter Socjopatki

 

Strona z potwierdzeniem zapisu:

potwierdzenie zapisu - Socjopatka

 

Prowadzisz newsletter, który może zawładnąć czyimś sercem? Poleć go nam: kontakt@minimailistic.pl. Może trafi do kolejnego zestawienia. 🙂

  • Dziękuję za docenienie mojej pracy. Tak naprawdę dopiero się uczę bawić w newsletter, ale Wasza opinia dodała mi skrzydeł! 🙂

  • Renata z FreshMaila

    Bardzo nam miło znaleźć się minim@listycznej liście 🙂 Dziękujemy za wyróżnienie!

  • Dzięki za Freshmail 🙂

  • @socjopatka:disqus gratuluję :*