Faworytki #2 – Otwieramy z przyjemnością

faworytki październik

Faworytki to podsumowanie najlepszych newsletterów ostatniego miesiąca. Staramy się prezentować głównie mailingi przygotowane przez właścicieli stron internetowych i przedsiębiorców, którzy nie mają ogromnych budżetów reklamowych i rozbudowanego działu marketingu.najlepsze mailingiW ten sposób doceniamy osoby i instytucje, które budują pozytywny wizerunek email marketingu w oczach subskrybentów.

Lubimy patrzeć na ładne rzeczy. Szczególnie, jeżeli za oknem robi się szaro, a my otuleni ciepłym płaszczem przemierzamy ulice w deszczu.

Są takie newslettery, które otwieramy z czystą przyjemnością, bo albo przyjemnie się nam patrzy na ich kreacje, albo przykuwają naszą uwagę wartościową treścią. Najlepiej jeżeli łączą jedno i drugie.

Zobaczcie, jakie kampanie spodobały nam się w październiku.

Powiesciologia.pl

Jeśli ktoś pisze powieści, to z wielkim prawdopodobieństwem potrafi też napisać interesujący newsletter.

Tak właśnie jest z Powieściologią. Niby tekst jest o pisaniu tekstów, więc przybiera bardziej edukacyjną formę, ale i tak czekasz, aż ktoś strzeli.

I do tego ten przewrotny preheader z „cytatem znanego, lecz zmarłego już pisarza”. Cytujemy z przyjemnością:

powiesciologia.pl
(kliknij, aby powiększyć)

Cosdlazdrowia.pl

Ten sklep pojawił się już w poprzednim zestawieniu Faworytek. Tym razem chcielibyśmy pochwalić go za… zmysł graficzny.

Jednym słowem ich newslettery „grają kolorem”. Kolory tła idealnie współgrają z użytymi zdjęciami (albo na odwrót), tworząc spójną kreację, na którą miło spojrzeć.

cosdlazdrowia.pl
(kliknij, aby powiększyć)

Carhartt

Sklep z odzieżą roboczą w ostatnim newsletterze promuje produkty sezonowe, które służą dłużej niż jeden sezon.

Dodatkowym atutem jest zaproszenie na darmowe strzyżenie lub golenie dla prawdziwych mężczyzn u samego mistrza.

Przekaz dostosowany do grupy docelowej – zdecydowanie na plus.

workstyle.pl
(kliknij, aby powiększyć)

Morele.net

Email marketing ma przynosić zysk. Co jeśli subskrybent czyta wiadomości, ale nie kupuje. Można wtedy zaoferować dodatkową korzyść taką jak kod rabatowy, skłaniając tym samym do złożenia zamówienia.

Doskonały przykład personalizowania po zachowaniu odbiorcy:

morele.net
(kliknij, aby powiększyć)

StrefaKursow.pl

Newslettery strefakursow.pl zawsze przygotowane są z dbałością o szczegóły, ale jednocześnie z zachowaniem minimalizmu. Prosta treść, prosta grafika, prosty przekaz skłaniają do zakupu.

Przy okazji wykorzystano Halloween w celu zrealizowania promocji ograniczonej czasowo. Bardzo nam się to podoba.

strefakursow
(kliknij, aby powiększyć)

Październik już za nami. Ciekawe czym nas zaskoczą twórcy w listopadzie.

Jeśli dostałeś mailing, który zawładnął Twoim sercem, wyślij go nam na kontakt@minimailistic.pl. Być może znajdzie się w kolejnym zestawieniu.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz